Artikel

Pressmeddelande: Kenwood Inn And Spa har fått namnet Top Resort i fastlandet USA

Drycker

Läsarna av Conde Nast Traveler har utnämnt Kenwood Inn and Spa ( www.kenwoodinn.com ) Top Resort i fastlandet USA i tidningens 21: a årliga Readers 'Choice Awards. Utmärkelserna kommer från Conde Nast Traveler Readers 'Choice Survey, den största oberoende undersökningen av konsumenternas preferenser. Över 32 000 läsare röstade i år.
Kenwood Inn and Spa är snyggt undangömt i Sonoma County's Valley of the Moon och är en intim tillflyktsort som välkomnas av vinlandsentusiaster som den ultimata tillflyktsorten. Värdshuset på 2 hektar är bokstavligen levande med eklundar, valnötter och fruktträd. Villan i medelhavsstil har tre frodiga innergårdar - alla med en utsökt saltvattenpool - fontäner, en fridfull damm, noggrant anlagd flora och riklig murgröna som går upp, ner och runt värdshuset. Privata ingångar till gästrummen leder till vart och ett av de avskilda tjugonio rummen och sviterna som är utformade med gästens integritet i åtanke. Avslappning på rummet inkluderar: eldstäder, fjädersängar, Rivolta Carmignani italienska sängkläder för både säng och bad samt mjuka badrockar i bomull. Kenwoods spa med full service lyfter fram de organiska produkterna från ARCONA, tillsammans med behandlingar som använder vinterapi och druvornas läkningskraft. Restaurangen på Kenwood Inn & Spa erbjuder ännu en övertygande dragning eftersom den endast är tillgänglig för interna gäster. Italienskfödda, verkställande kock Renzo Veronese handlar lokala gårdar och bondemarknader, lagerför köket med säsongens ekologiska ingredienser och färska ingredienser och skapar en rustik italiensk, a la carte-meny med inriktning på husgjorda pastor, kött och fisk som innehåller odlad frukt som tillgängliga.

David Di Loreto, VD för Vero Westside / Kenwood Holdings är extatisk över att ta emot detta pris. ”Detta erkännande ger uppmärksamhet och validering av vårt orubbliga åtagande att ge en fantastisk gästupplevelse av hög kvalitet. Det är verkligen en ära för vårt företag och Kenwood-teamet, men dessutom för Sonoma County som ett resmål i världsklass. ”

'Dessa utmärkelser firar destinationer, logi och transportsätt som lyckas överträffa våra förväntningar', saConde Nast TravelerChefredaktör Klara Glowczewska. 'Readers 'Choice Awards, med över 32 000 läsare som röstar, är en beröm för den världsliga expertisen hos våra läsares passionerade resenärer för vilka ingen ö är för avlägsen, ingen stad för utmanande och inget hotell för oprovet.'

De fullständiga utmärkelserna finns i novemberutgåvan av Conde Nast Traveler, på tidningskiosker 21 oktobersteller på tidningens webbplats cntraveler.com . Readers Choice Awards-galan ägde rum onsdagen den 15 oktoberthi New York City på New York Public Library. Foton och video från evenemanget är tillgängliga på begäran.

Om Kenwood Inn and Spa

Kenwood Inn and Spa, byggt 1990, ägs av Kenwood Inn Holdings LLC och förvaltas av det prisbelönta förvaltningsbolaget Columbia Hospitality, Inc. Värdshuset ligger vid Sonoma Highway 10400 i Kenwood

Om Conde Nast Traveler
Sanningen i resor: Många resepublikationer accepterar gratis resor och boende.Conde Nast Travelerreser inte, och dess korrespondenter, så långt som möjligt, anonymt. De upplever resor som konsumenter gör, både det goda och det dåliga, och rapporterar om det rättvist och ärligt. 2008,Conde Nast Travelerutnämndes till en av de 10 bästa tidskrifterna i USA av både Adweek och Advertising Age - en av endast tre tidningar i USA som fick namnet på båda listorna.Conde Nast Travelerhar en publik på 3,1 miljoner och publiceras av Conde Nast Publications, Inc. Online på cntraveler.com.

Rekommenderas